דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח לב פרטי בישראל 

מאת    [ 06/07/2011 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 3444 פעמים ]

כמובן שאיש מאיתנו אינו היה רוצה לעבור מרצונו האישי ניתוח לב, אך במצבים רפואיים הדורשים זאת אין זה עניין העומד לשיקול דעתו של המטופל. הלב הינו איבר רגיש ביותר אשר נוטה להפגע כתוצאה מעישון יתר, השמנת יתר וכתוצאה מלחצים נפשיים שונים.

לפני שעוברים כל פעולה כירורגית בתחום הקרדיולוגי, חשוב לברר את טיבה אצל רופא מומחה ואף אצל יותר מאחד. לא פעם תוכלו לקבל כמה חוות דעת שונות מכמה רופאים מומחים עבור טיפול באותה הבעייה הרפואית. לכל מטופל יש זכות לקבל ייעוץ רפואי מרופא מומחה בתחום הדרוש לו.

ניתוחים ברפואה פרטית

ניתוחי לב חולשים על פני סקאלה של ניתוחים הכוללים ניתוח עורקים ופתיחתם, ניתוח חזה, צינטורים ואף ניתוחי השתלות. רוב אזרחי ישראל מחזיקים בביטוחי בריאות של אחת מארבע קופות החולים בארץ (כללית, מכבי, לאומית ומאוחדת).

עם זאת, לעיתים כשמדובר בניתוח מסובך, גם ביטוח בריאות היקר ביותר לא יוכל לכסות את הוצאות הניתוח. ניתוח מסובך כדוגמת ניתוח לב נעשה פעמים רבות כששירותי הבריאות של קופת החולים של המבוטח משתתפים בחלק מן ההוצאות, ואילו שאר ההוצאות משולמות מכיסו של המטופל עצמו בנוסף לתשלום לביטוח.

מדובר בניתוחים סבוכים ומורכבים אשר לעיתים אפילו אינם נעשים בארץ וכדי לעשותם יש לנסוע לארצות הברית או לאירופה. ניתוחים ברפואה פרטית יכולים להיעשות בבית חולים ציבורי על ידי מנתח פרטי או חצי פרטי, או שבבית חולים פרטי עם מנתח פרטי ואשפוז וניתוח פרטי לחלוטין.

בית חולים פרטי בישראל

בארץ מספר בתי חולים ציבוריים לצד כמה בתי חולים פרטיים כדוגמת אסותא, מדיקל סנטר, מרכז רפואי עתידים, אמריקן מדיקל סנטר, המרכז הישראלי לניתוחי עמוד השדרה, המרפאה לטיפול במחלות עור, u.v clinic ובתי חולים פרטיים אחרים.

יתרונותיהם של בתי החולים הפרטיים בישראל הוא בעיקר ביחס האישי והחם אשר הם נותנים לכל מטופל ומטופל. בבתי החולים הפרטיים המטופל יכול להיות בטוח שהיחס אליו לא יהיה כאל אחד מרבים, אלא יהיה יחס אישי תוך כדי תשומת לב מרובה.

בנוסף לכך, בבתי החולים הפרטיים עובדים טובי הרופאים והמנתחים אשר חלקם מנהלים מחלקות בבתי החולים הציבוריים וקשה מאוד לקבוע תור אצלם שאינו דרך הרפואה הפרטית. גם הציוד בו משתמשים בבתי החולים הפרטיים הינו ציוד רפואי חדיש ומודרני ביותר.

ניתוח לב בבית חולים פרטי – כן או לא?

ניתוח לב בבית חולים פרטי יעלה כמובן הרבה יותר מניתוח לב בבית חולים ציבורי אפילו אם יהיה מסובסד על ידי קופת החולים בחלקו. באם מצויה הפרוטה בכיסכם ואתם שוקלים ניתוח לב בבית חולים או במרכז רפואי פרטי הרי רצוי שתבדקו כמה דברים טרם הניתוח.

וודאו כי קיבלתם מספיק חוות דעת בנושא הניתוח וכי אתם יודעים כיצד אתם רוצים לעשותו. בררו מי הוא הרופא המנתח ובקשו שיטפל בכם רופא מנתח אשר שמעתם עליו המלצות טובות במיוחד. בררו מהי רמת הציוד הרפואי במקום ומהן האופציות להמשך אשפוז נוח במקום.

מדיקל סנטר - רופאים מומחים / בית חולים פרטי, מבצעים ניתוחי לב בבית חולים פרטי עם רופאים מומחים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב